Så hjälper vi dig att bli ännu bättre

Våra medarbetare är mer hos våra kunder än hemma på våra kontor. Och det är bra. För det är hos dig som vi lär känna din anläggning, det är hos dig vi kan se vilka problem och utmaningar du brottas med till vardags och det är då vi kan ge kvalificerade råd om hur du ska kunna förbättra din verksamhet. Men det räcker inte. Vi vill mer.

Jacob Lundberg, Inspecta
Jacob Lundberg
Vi ska satsa ännu mer kraft och tid på att utveckla och ta fram nya tjänster för att kunna hjälpa våra kunder att öka lönsamheten i verksamheten och öka värdet på anläggningen. Vi har en genuin kunskap om din anläggning och med den kunskapen kan vi vara till god hjälp.

Vi fortsätter att utveckla våra utbildningar och seminarier. Allt vi gör kan vi också lära ut. Och det är mycket. Om vi kan dela med oss av den samlade kunskap vi har kan vi också höja kompetensnivån hos era medarbetare.

Det är så jag ser framtiden för Inspecta. Och som alltid kommer vi att lägga ner själ och hjärta i att göra ett så bra jobb som möjligt för våra kunder. Det är också därför våra medarbetare helst är på plats hos dig. Det är där vi kan göra mest nytta och bidra till din verksamhet.

Sommar behöver inte alltid betyda semester och vila. Hos många av oss är det full aktivitet med underhållsstopp och installationsprojekt. Givetvis är vi där och hjälper er när ni behöver oss, oavsett årstid.

Trevlig sommar!

Jacob Lundberg