Öka din lönsamhet

Du vet säkert redan att vi hjälper dig med trygghet och säkerhet genom besiktning och provning. Det är hjärtat i vår verksamhet. Vet du att vi också kan hjälpa dig med din lönsamhet, drifttillgänglighet och ökad livslängd? Helt enkelt öka värdet på din anläggning.

Inom industrin står de flesta inför utmaningar som att öka kapaciteten, tillgängligheten, säkerheten och livslängden och samtidigt minska riskerna, sänka kostnaderna och utveckla medarbetarnas kompetens. Som salt på den berömda sillen har industrin dessutom åldrande anläggningar och många medarbetare som närmar sig pensionen. Mycket av dina funderingar kan vi hjälpa dig med.

Vi arbetar varje dag ute på våra kunders anläggningar. Vi utför besiktningar och provningar och får mycket god kännedom om era anläggningar och hur ni driftar dem. Den kunskapen är en solid grund för att kunna hjälpa er vidare med underhållsplaner, livstidsbedömningar, investeringsplaner och driftoptimering. På så sätt ökar värdet på era anläggningar.

Det är inte bara anläggningar som behöver underhållas och utvecklas. Duktiga människor är nyckeln till framgång. Dina medarbetare behöver ständigt utveckla sin kompetens för att kunna bidra till verksamheten. Även här kan vi hjälpa till. Årligen väljer 6000 personer att delta vid någon av våra 400 kurser. 1500 deltar på våra 11 branschseminarier.

Jacob Lundberg, VD Inspecta i Sverige Vi har ett tydligt mål. Vi ska hjälpa våra kunder att nå trygghet och säkerhet, öka sin lönsamhet och höja sin kompetens. Det kommer vi att fortsätta jobba för under 2014.

Jag önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt År

Jacob Lundberg