Drivkraften att vilja veta mer för oss framåt

Efter en underbar sommar och avkopplande semester har vi laddat upp inför en intensiv höst. En årstid som vanligtvis förknippas med tilltagande mörker och kyla,. Samtidigt är det en intensiv period av arbete, faktiskt den i särklass mest intensiva perioden då arbetet går upp i fullvarv.

Verksamhetsmässigt känns hösten mer som vår.Hösten är startskottet för en mängd olika seminarier. Våra seminarier är bland den mest vitala mötesplatsen vi har. Här träffas kunder, externa föreläsare och Inspectas medarbetare med liknande intressen, olika erfarenheter och med en nyfikenhet och vilja att gemensamt lära mer. Seminariernas aktiva utbyte av erfarenheter, skador, haverier och problemlösningar bidrar till att utveckla hela branschen. Vi tror på kunskapsspridning och på nyttan av att fler får veta mer.

I oktober, november och december är det dags för sex tunga seminarier; Nuclear Cranes Seminar, Växjö Krandagar, Fastighet, Kraftvärme, Process och Kärnteknik .

Ta chansen du också att utveckla dig i en inspirerande omgivning med andra kunniga människor.

Thomas Krüger
Technical Area Manager, Lifting Appliances