Inspecta’s Christmas donation supports Baltic Sea Action Group

:

Inspecta’s Christmas donation supports Baltic Sea Action Group

I 2012 Inspecta har besluttet å "kaste julegaver til Østersjøen» og donerer midler i stedet for å sende gaver eller postkort.
"Vann er grunnlaget for alt menneskelig liv, og Østersjøen er vannareal som knytter alle Inspectas land sammen. Det er derfor støtte arbeidet til Baltic Sea Action Group (BSAG) har vært et naturlig valg for Inspecta allerede det tredje året på rad. På grunn av miljømessige grunner vi velger å ikke sende noen betydelige gaver eller postkort ", sier Inspectas CEO Kari Aulasmaa.
BSAG motto er å ta en helhetlig oversikt over den alarmerende økologiske tilstanden i Østersjøen, og slå denne oversikten i godt målrettede konkrete handlinger. Problemet området er stort, og BSAG derfor engasjerer seg i å takle alle problemområder, og jobber med parallelle prosjekter.
Vi håper at du som vår kunde og interessenter setter pris på vår Christmas avgjørelse. Du kan lese mer om BSAG og de ​​pågående prosjekter her.

I 2012 besluttet  Inspecta å "kaste julegavene i Østersjøen» og donerer midler i stedet for å sende gaver eller postkort. Valget henger sammen med Inspecta sin visjon og miljøprofil. "We bring safety, trust and environmental sustainability to Northern Europe".

Inspectas CEO Kari Aulasmaa uttaler i denne anledning at "Vann er grunnlaget for alt menneskelig liv, og Østersjøen er vannareal som knytter alle Inspectas land sammen. Det er derfor Inspecta har valgt å støtte arbeidet til Baltic Sea Action Group (BSAG). Inspecta opplever det er et naturlig valg, og donerer denne gangen for tredje året på rad. Det er på grunn av vår miljø visjon vi velger å ikke sende gaver eller postkort ".

BSAG motto er å ta en helhetlig oversikt over den alarmerende økologiske tilstanden i Østersjøen, og slå denne oversikten i godt målrettede konkrete handlinger. Problemområdet er stort, og BSAG engasjerer seg derfor  i å takle alle problemområdene, og jobber med parallelle prosjekter.

Vi håper at du som vår kunde og interessenter setter pris på vår julegave policy. Du kan lese mer om BSAG og de ​​pågående prosjekter her.

Siden opprettet: 04 nov 2013