Inspectan joululahjoitus tukee Itämeren suojelua

Vuonna 2012 Inspecta on päättänyt "heittää joululahjat Itämereen" ja lahjoittaa joulutervehdysvarat Itämeren suojeluun Baltic Sea Action Groupille (BSAG).

"Vesi on ihmiselämän perusta, ja Itämeren vesialue yhdistää kaikki Inspectan maat. Siksi on luonnollinen valinta tukea Baltic Sea Action Groupin (BSAG) työtä jo kolmantena vuonna peräkkäin. Ympäristösyistä johtuen emme lähetä lahjoja tai postikortteja", sanoo Inspectan konserninjohtaja Kari Aulasmaa.

BSAG: n mottona on tehdä kokonaisvaltaiseen näkemykseen perustuvia, tarkkaan kohdennettuja konkreettisia toimia Itämeren hyväksi. BSAG tunnistaa ongelmien osa-alueita ja syy-yhteyksiä sekä saattaa yhteen ongelmat ja niiden mahdolliset ratkaisijat. Syitä Itämeren hälyttävään tilaan on laaja kirjo ja siksi ratkaisujakin on useita; BSAG:n roolina on koota yhteen voimia Itämeren pelastamiseksi. Voit lukea lisää BSAG:sta ja käynnissä olevista hankkeista täältä.

Toivomme, että asiakkaamme ja sidosryhmäme arvostavat joulupäätöstämme.

Inspecta joululahjoitus 2012

Sivu luotu: 12 joulu 2012