Inspecta ja Tapiolan Lämpö puitesopimukseen kiinteistöjen asiantuntijapalveluista

Inspecta on solminut puitesopimuksen Tapiolan Lämpö Oy:n ja Olarin Huolto Oy:n kanssa. Sopimus käsittää julkisivukorjauksiin, putkiremontteihin ja kiinteistöjen ylläpitoon liittyvät asiantuntijapalvelut. Lisäksi sopimus käsittää tukipalveluita, kuten kuntoarvioita ja -tutkimuksia.

”Sopimuksen tavoitteena on molemminpuolinen hyöty paitsi yrityksille, myös kaikille Lämmön isännöimien kiinteistöjen asukkaille. Projekti- ja palveluyhteistyötä kehittämällä korjaushankkeita voidaan hallita laadukkaasti, kustannustehokkaasti ja korkealla asukastyytyväisyydellä.  Yksinkertaistettuna ylläpitopalveluiden tarkoitus on tukea mahdollisimman hyvin yhtiöiden ja niiden isännöitsijöiden arkea”, kuvailee Inspectan toimialapäällikkö Minna Launiainen.

”Sopimuksen antia on myös molemminpuolinen oppiminen aktiivisen ja avoimen kanssakäymisen kautta”, täydentää Tapiolan Lämmön hallintopäällikkö Arto Huttunen. ”Inspectassa saamme systemaattistaTapiolan lämpö, logo asiakaspalautetta palveluidemme kehittämiseen. Tärkeää resurssien ja töiden suunnittelun kannalta on myös saamamme ennakkotieto tulevista palvelutarpeista ja käynnistyvistä hankkeista”, Launiainen toteaa.

Sivu luotu: 20 marras 2012