Hyvä asiakkaamme.

Tämä vuosi on ollut pitkästä aikaa nousujohteinen suomalaisella testaus-, tarkastus- ja sertifiointialalla. Sekä perinteiset että uudet palvelumme ovat olleet hyvässä kasvuvauhdissa tänä vuonna. Kiitos tästä vauhdista ja uusista kehitysideoista kuuluu kaikille asiakkaillemme.

Meillä on ollut vuoden aikana ilo tukea suomalaista teollisuutta vaativissa kotimaisissa ja kansainvälisissä projekteissa. Olemme olleet mukana lukuisissaJoulupuu laitosseisokeissa ja tämän lisäksi esimerkiksi Uruguayssa valvomassa tehdasprojektin toteutuksen laatua. Tältä pohjalta haluamme ponnistaa myös uusiin vientiprojekteihin, asiakkaidemme projektiriskejä minimoiden.

Rakentamis- ja kiinteistöalalla on monenlaista laatuun, turvallisuuteen ja tehokkuuteen liittyvää haastetta, joihin uskomme vastauksen löytyvän korkealaatuisesta tarkastustoiminnasta. Tekemällä tarkastukset ja niitä tukevat tarkemmat mittaukset oikealla hetkellä voimme varmistaa vaatimusten ja tavoitteiden toteutumisen niin rakentamis- kuin käyttövaiheessa. Tulemme satsaamaan vahvasti tähän alueeseen tulevina vuosina.

Palveluliiketoiminta kasvaa kaikkialla ja sen kannattavuus on kiinni siitä, miten hyvää palvelua asiakas saa. Uskomme, että palvelua kannattaa arvioida uusilla tavoilla, keräämällä tietoja ja näkemyksiä niin asiakkailta kuin palveluorganisaation sisältä. Vastaavalla tavalla voidaan edistää työkykyä, työturvallisuutta ja tietoturvaa. Johtamisen haaste on saada asiat kehittymään oikeasti yrityksen arjessa. Tutustuthan uusiin arviointipalveluihimme esimerkiksi tästä.

Rauhallista joulua ja menestyksekästä uutta vuotta toivottaen,
Timo Okkonen
Maajohtaja, Inspecta Suomi.